Locatie IJsselveld

Openingstijden maandag - vrijdag
8.00 uur - 17.00 uur
Tel: 030 - 6883939 / 6882400
opener
  • Praktijkinformatie
    • Praktijkbeleid – coronavirus
    • Afspraken
    • Telefonisch Consult
    • eConsult
    • Huisbezoek
    • Herhaalmedicatie
    • Urine laten controleren
    • Uitslagen
    • Verwijzing
    • In- of uitschrijving doen
    • Toestemming LSP regelen
    • Informatiefolder
    • Vraag, klacht indienen
    • Contactformulier
  • Spreekuren
  • Medewerkers
  • Gezondheidsinformatie
  • Meer over
open form
  • Home
  • Openingstijden
  • Spoed - Klik hier!
  • Interactie

Afspraak maken

Alle spreekuren zijn op afspraak: ook de afspraken met de assistentes en praktijkondersteuners. Wanneer u een afspraak wilt maken, stelt de assistente u enkele vragen om in te schatten hoe dringend de afspraak is en om het spreekuur goed te plannen. Als u daar bezwaar tegen heeft, dan kunt u dit gerust aangeven. Bij veelvoorkomende klachten kan de assistent u een behandeladvies geven. Zij is hiertoe opgeleid.

Per afspraak wordt er 10 minuten voor u gereserveerd. Indien u meer tijd nodig heeft, dan kunt u een dubbel consult aanvragen. Wij werken met meerdere huisartsen en verzoeken u zoveel mogelijk met uw “eigen” huisarts af te spreken. Zeker voor dezelfde klacht kunt u dit het beste doen.

Een afspraak die niet tenminste 24 uur van tevoren is afgezegd wordt in rekening gebracht. Uw zorgverzekeraar zal dit niet vergoeden.

Onze assistentes hebben een eigen spreekuur op wisselende tijden. Ga naar spreekuren voor meer informatie over de verschillende spreekuren die wij hebben. Bij medewerkers kunt u zien wanneer welke huisarts spreekuren heeft.

Tips om een afspraak goed voor te bereiden: Om het gesprek met de huisarts zo goed mogelijk te laten verlopen, is het verstandig vooraf goed op een rij te zetten wat uw klachten zijn en wat u precies met de huisarts wilt bespreken. Op deze wijze voor te bereiden kunt u de huisarts een goed beeld geven van de klachten en kan hij/zij u zo optimaal mogelijk behandelen. Leest u de volgende vragen door: deze kunnen u helpen bij het voorbereiden van het gesprek:

  • Wat is uw klacht / zijn uw klachten waarvoor u de huisarts bezoekt?
  • Wanneer is uw klacht begonnen?
  • Wat verergert of vermindert uw klacht / klachten?
  • Heeft u zelf een vermoeden wat de klacht veroorzaakt?
  • Heeft u zelf al iets aan de klacht gedaan?
  • Heeft u al eerder medicijnen voor de klacht gebruikt?
  • Welke medicijnen gebruikt uw hetzij voor de klacht hetzij voor andere klachten?
  • a
  • a
  • a
print

Patientomgeving

Klik om in te loggen

COVID-19 vaccinatie

Corona

Praktijkmaatregelen
Klachten
Vaccinatie
Uw afspraak met POH

Zorgverleners in het gebouw

In ons pand zijn gedurende de week verschillende zorgverleners aanwezig teneinde samenwerking te verbeteren en voor u als patient om de zorg dichtbij te bieden. Voorbeelden: Saltro (iedere werkdag van 8.00 - 9.30 uur), PPIJ, Indigo, NPC consultant (dietetiek), Fysiomotive.

Contactgegevens

Huisartsenzorg IJsselstein
Locatie IJsselveld
Marinus Vermeerplein 2
3402 HZ IJsselstein

Mw. Neerken
Mw. van Zijl
Dhr. Neeskens
030-6882400

Mw. Petrov
Mw. Bomers
Mw. Kessel
030-6883939

Fax: 030-6872372

  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving

© 2021 Locatie IJsselveld